SURİYE, İSRAİL, ABD VE ERDOĞAN
Çok uzun yazmaya gerek olmadığı için kısa ve öz olarak anlatmaya çalışacağım. Mısır`da darbe oldu. Arkasına ABD ve Suudi Arabistan var. Erdoğan darbecilere ateş püskürdü. Normalde ABD ve Suudi Arabistan`a da karşı çıktı demektir. Bunlara laf edemedi ama tavır belli. Şimdi Suriye`ye vurma gündemde. ABD,İsrail, Suudi Arabistan Suriye`ye karşı. Erdoğan da Suriye`ye karşı ve dolayısıyla ABAD ve İsrail ile birlikte. Şimdi soralım kendimize iktidarda Erdoğan değil de başka bir siyasi partinin genel başkanı olsaydı en azından cuma günleri, cuma namazlarından sonra cami önlerinde ne olurdu? Büyük mitingler olurdu. Hükümet kınanırdı, ABD ve İsrail kınanırdı. Şimdi ise tıs yok. Hatta Erdoğan övülüyor. Başka bir şey yazmaya gerek var mı? Alp Gündüzcü
|